رفتن به محتوای اصلی
۲۰ بهمن, ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۹

اهمیت پیش‌بینی تمهیدات حمایتی برای استفاده افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از ناوگان عمومی

مطلب بدون عنوان 348
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به افزایش بهای نرخ کرایه اتوبوس در سال آینده گفت: در منطقه پردیسان افرادی تحت پوشش کمیته امداد هستند، که نیاز به مساعدت در این مورد دارند.

به گزارش شهرنیوز، مصطفی ملایی در هفتاد و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به افزایش بهای نرخ کرایه اتوبوس در سال آینده اظهار داشت: در منطقه پردیسان افرادی تحت پوشش کمیته امداد هستند، که نیاز به مساعدت در این مورد دارند.
وی خاطرنشان کرد: اگر برای شهرداری این امکان وجود دارد، به تعدادی از این افراد کارت بلیت رایگان داده تا بتوانیم بخشی از مشکلات مالی این گروه را برطرف کنیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: شهرداری در مورد مساعدت می‌تواند بررسی را انجام دهد و البته همه میدانیم نرخ‌گذاری‌ها با کمترین هزینه‌ها در نظر گرفته‌شده است.
وی دوباره افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال را درست ندانست و ابراز کرد: امسال نرخ ترمیمی برای تاکسی‌ها نداشته باشیم، زیرا افزایش دوباره قیمت در سال آینده برای جامعه بار روانی خواهد داشت و با رند کردن قیمت‌ها بسیاری از مشکلات پرداخت کرایه‌ها را برداریم.


https://qom.ir/DUNS